perjantai 28. maaliskuuta 2014

Tähtiä ja syntymäpäivät

Hei!

Nyt on taas aikaa kirjottaa :D Viikolla oli taas tekemistä iha riittävästi ja kotiviikonloppu tais tulla ihan tarpeeseen :D Kotiin tullessa kävin hakemassa opiskelija kortin ja sit käytii Nikon porukoilla.

Maanantaista viime yöhön, ollaan joka ilta käyty asuntolaohjaajan kanssa ja sit yhen opiskelijan kanssa kahtelemassa tähtiä ja tähdenlentoja. Sit as.ohj. toi isot kiikarit nii niillä sit nähtii vähä paremmin. Vaikken nyt niin hirveesti nuista tähdistä perusta, nii pakko sanoo, että on iha saakelin siistin näkösiä, kun kahtelee niil kiikareilla.. Meki nähtii mars, jupiter, jupiterin kaks kuuta, sirius, pikkuotava jne. Sirius oli ehkä kaikista hienoin sillä se vilkku sateenkaaren väreissä :)

Sit eilen oli mun syntymäpäivät.. Täytin siis 17 :D Lahjaks sain opistolla mm. tupakaa ja rahaa :D Iha tyytyväinen oon, ottaen viellä huomioon, että mun puolesta ei ois tarvinnu hankkia mitään :D
Muutama vieras kävi opistolla sit pyörähtämässä keskiviikkona, mut muuten melkosen rauhassa ollu.. ainakin tähän asti :D

Sit tällainen pieni vihje.. Jos ette harrasta tarpeeks liikuntaa niin kokeilkaa samaa, kuin minä eilen. Heittäkää asuntolaohjaajan päälle lasillinen kylmää vettä. Takaan, että saatte juosta seuraavat puoli tuntia henkihieverissä :DD

Mut ei oikeestaan oo tämän enempää kerrottavaa.. Nyt oon siis kotona ja sunnuntaina lähen taas takasin opistolle. :)

See ya <33


    



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti