torstai 15. toukokuuta 2014

Pääsykokeet ja vklp

Hei!

Anteeks, oli taas pitkä tauko kirjottelussa :o

Tänään oli turvallisuusalan pääsykokeet, ja visiinkin ne meni sit ihan hyvin :) Muistaakseni 12.6 tulee tietoo, et onko päässy vai ei :) Kirjallinen koe oli ehkä vaikein, meinaan siihen ois pitäny lukee 48 sivua tekstiä, joista puolet oli hepreaa ja toiset puol oli prosentteja ja tilastoja, mut eniveei, ei se siltikkään kovin huonosti menny.. kai.. Haastatteluissa piti käyä terveydenhoitajan ja opettajien haastattelussa. Kummatkin meni hyvin, ainakin mun mielestä... Nyt vaan kuukaus ootellaan tuloksia.
Lävistykset tosiaan jouduin ottamaan pois ja kerkesivät sit mennä umpeen nii nyt ei oo sit ollenkaan rautaa naamas.. Mut ei silleensä ees haittaa, myöhemmin ne ois pitäny ottaa kuitenkin pois :D



Kymppiluokkaa on jälellä enää puoltoista viikkoo suunnilleen, ja sit 28.5 alkaa kesäloma! :) Tosin ens viikon keskiviikolle asti on viel kokeita ja mulla on sunnuntaina rästikokeen tekeminen, mut eniveiieieieie :DD Oikeesti, puoltoista viikkoo enää ja sit pääsen parista mulkusta eroon jne. Opistolle voi kyl tulla vähä ikävä, mut kuitenki.. :D

Viikonlopuks ei hirveitä suunnitelmia oo.. Rakas tulee huomenna ja sen kaa oon viikonlopun, katellaan leffoja ja tehään kaikkee, mitä nyt keksitäänki. Pienemmät systerit lähtee taas viikonlopuks pois nii kotio jää mutsi, yks systeri mä ja rakas.. Kyl me jotain keksitään! :D

Se videon tekeminen on nyt jääny kun on ollu muuta häslinkiä, enkä enää rupee ilmottelee millonka kuvailen, ku tuntuu suunnitelmat aina muuttuvan! :D

Nyt vasta alkaa muuton jälkeen asunto näyttään kodilta.. Tavarat on suurimmaks osaks paikallaan jne. ja alkaa aika hyvin oleen jo kotiutunu. Mut on tääl pari sellasta asiaa mitkä ärsyttää.. Yks on suihkun koko, toinen on äänieristys.. toisin sanoen täällä ei oo sellasta. Kaikki kuuluu selkeesti asunnon toisesta päästä toiseen, niin ei voi popittaa musiikkia tms. Kaikki puhe jne tuntuu kuuluvan selkeesti viereiseen huoneeseen jne jne.. Nii ja mun huoneen ikkuna vittuilee mulle.. xD Muuten oon kyl tyytyväinen ja pääasiahan on, että on katto pään päällä.

Mut joo.. tässäpä varmaan on taas osittain näit kuulumisia, ainakin ne mitä nyt ekana tuli mieleen :D
Vapaasti voitte laittaa viestiä/kommenttia jos haluatte mun tekevän postausta jostain tietystä aiheesta tai jos on muuten vaan jtn ideoita blogiin liittyen. :) s.posti osotteen löydätte oikeesta yläreunasta ja feisbuukki on kans tuol oikees laidassa :)

See ya <33

               


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti