tiistai 19. marraskuuta 2013

Uus viikko uudet kujeet :3

Hei :)

Opistolla taas :) Eile ku tulin vähä enne kuutta ni heti kuudelta jouduin sit töihin.. Asuntolaohjaaja oli Mikkelistä.. tulossa joten sen poika toi mulle avaimet, ja mä jouduin sit availee tetistä tuleville lapelaisille asuntolan huoneitte ja kaappien ovia siihen asti et asuntolaohjaaja tuli opistolle.. Sainpas sit palkaks käyä rohmuamas kioskist syötävää :D
Yhes vaiheessa oli vähä creepy, ku menin kaverille avaan ovea, ja mun piti mennä uuden asuntolan keskeltä ja sielt sit luokkahuoneen läpi toiseen päätyyn avaamaan eka ulko-ovi jne.. No koko rakennusha oli pimeenä ja näi ja luokkaan oli kaks ovee.. Menin sit sielt kauimaisesta ovesta ja näi.. Sit ku avasin kaverille sen huoneen ja kaapin oven lähin takas sulkeen ovia ja sammuttaan valot... Mut sit... Astuin sinne luokkaan, ni se ovi mistä mä tulin sisälle, oli kiinni.. ja siin vähä matkan päässä oleva toinen ovi, oli auki. Hihkasin vaa sit kaverille, et mitäs vittua tää on ja ku sekää ei vissii ollu käyny siel... :p

Sit tänää kaks ruotsia ja kaks kuvista... Kuviksessa teen sellasta 5 osasta taulu tyylistä bvb silmää :) Sekavasti selitetty ja must tuntuu, et oon kertonu sen täällä jo, mut sillon taisin sanoo et se ois 6 osane :P No mut anyway.. Sit rakkaan ja frendien kanssa käytiin kaupassa ja sit frendien kaa käytii pelaamas GTA 5 ja sit öö rakkaan kaa viel tääl mun huonees kaikkee :3 <3

Huomenna on normi koulupäivä, liikuntaa kieliä ja äikkää ja sit illalla taas sekoillaan :)

Mut sit keskiviikkona on ne naamiaiset ja must tulee zombie :3 <3 Kaveri osaa tehä iha hienoja maskeerauksia ja näi, ni sse sit tekee mulle sellasia juttuja kasvoihi, käsii, kaulaa, ja rintaan.. Ja sit mul on sellaset revityt vaatteet joita värjätään viel ja kaikkee tällasta kivaa.. Laittelen kuvia jos saahan otettua :3

Sit ajattelin ottaa surface lävistyksen joko rintakehää tai ranteeseen ja näil näkymin se on ranne... ja sit rintaan ehkä microdermalit.. Pitää katella viel :3

Kello rupee läheneen puolta yötä ja pitäs varmaan nukkumaan hipsiä, ku aamulla seittämän jälkeen herätys :)

Tosiaan niitä kirjeitä saa viellä lähetellä ja näi :) Tuutte vaik facessa tai sähköpostilla kysymään osotetta :3 Myös tänne opistolle voi lähettää :) Ja sähköposti osotehhan näkyy tuol oikees yläkulmas " kuka mä oon " osios :)

Huh, tulipas pitkästä aikaa taas kiitettävästi tekstiä :)

Facebook: https://www.facebook.com/christian.matilainen.1
Ask.fm: http://ask.fm/ChristianMatilainen
Tumblr: http://chrisu97.tumblr.com/
Twitter: https://twitter.com/crazypikachuu

Kiitos lukijoista :3

See ya <33


   

Vanha :)
BlackVeilBrides Army 4 life <3














































        

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti