perjantai 22. marraskuuta 2013

Viikonloppua :)

Moi :)

Ja taas kotona :) Onneks rauhallista nyt, ku systerit ei oo viikonloppuna kotona :D Yks tyyppi kävi täs päiväseltää ja nyt sit vaa kattelen telkkaria ja kuuntelen musiikkia jne :)

Voitinpa muute niitte naamiaisten pukukilpailun :) Laitan kuvaa loppuun sitte :3 Ne naamiaiset oli iha jees.. :)

Sit onnistuin taas hajottamaan tuon polven liikuntatunnilla.. Pitäs ottaa vähä rauhallisemmin, ku nyt täs muutaman kuukauden aika mitä oon opistolla ollu nii on soitettu ambulanssi kerran, ranne on menny kerran, kerran juoksin seinään, ja polvi on menny pariki kertaa.. :D Asuntolaohjaajalla saattaa kyl mennä koht hermot :DDD

Mut  mitäs muuta..

Rakkaan kanssa oon ollu jo yli kaks kuukautta yhessä.. Se on vaa nii ihana... Jaksaa mua, kuuntelee, auttaa, tukee, huolehtii, välittää.. Se on vaa niin täydellinen.. <3 Rakastan sua pikkunen <3!

    

Täs pari kuvaa mun ihanuudesta <3 !















Mut tässäpä kaikki :3

See ya <33

     

Kaverini Jeni :) + laatu on vähä heikkoo

5 kommenttia:

  1. Vähän hieno toi maski !:) ++ onnee viel teille söpöyksille!:)

    VastaaPoista
  2. En kestä ku en pääse bvb keikalle huomen enkä yli huomen:( Mut jos ens vuonna tulee ni meen ku oon sit 18 ni voisin sit mennä<3 army4rever<3

    VastaaPoista
  3. Miten sä onnistuit juoksemaan päin seinää? :D ja ja ja tosi siisti toi maski! ja onnee teille kahelle c:

    VastaaPoista