torstai 19. joulukuuta 2013

Lomaa :3

Moi :3

Mulla tavallaan alko joululoma eilen. Meinaan, tulin kipeeks, ni lähin opistolta kotiin. Mut onneks se sit tuos hellitti eilisen mittaan ku sitä ennen oli sellaset 3 päivää pää kipee ja sit toissailtana nosti kuumeen ja näi.. Asuntolaohjaaja oli käyny siel huonees, ja sit ku en ollu reagoinu sen puheluu mitenkää ni se tuli kahtoo et onko kaikki iha jees... Ite en vaa muista tuosta mitään XD

Nytpä oon sit vaa kotona ollu ja koomaillu ja kaikkee... Tylsää.. Ja aika menee hitaasti ku oottaa joulua.. :P
Toisaalta taas joulu on silleesä mulle vähä vaikeeta, ku menetin joulun jälkeen aika lähel jouluu kuitenki mut nii siis, menetin mulle todella rakkaan ja tärkeen ihmisen, ja sillo jouluna, muutama päivä.. tai jotai pari viikkoo, enne ku se kuoli ni sain silt lahjan, josta se sano et mun pitää pitää se ehjänä ja näi.. Mut sit meni aikaa ja näi ja mul meni hermot johonki, ja se lahja oli mun pöydän kaapis, pöytä hajos ja lahja sen mukana... Sekavasti selitetty ja joittenki mielestä turhaa jne. mut mulle merkitsi/merkitsee paljon..

Mut sit taas aiheesta kukkaruukkuun..

Ois muuten iha jees jos laittelisitte esim kommina tai jotenki nuit postaus ideoita ja ehotuksia :3 Tai jos haluutte mun tekevän jotai.. Videon teen, heti ku saan kameran ja ihmisen joka sen kuvaa.. Älkää huoliko joskus tulevaisuudessa se tulee..

Mut mulla tuskin on mitään ihmeellisyyksiä.. Kuolen tylsyyteen ootellessa joulun saapumista ja koomaan vaan kotona... Voi olla, että seuraava postaus tulee vasta joulun jälkeen, ellen sit saa jotain kirjotettavaa :3

Jos tulee vasta joulun jälkeen ni sanon jo nyt kaikille hyvää joulua, olkaa kiltisti ja syökää paljon :DD

See ya <33



      

6 kommenttia:

  1. Tein vasta ikään uuden blogiin. Liity? Liityin sulle :) !
    http://justlikemoshpit.blogspot.fi/

    ps. rakastan ite ihan hullun bvb'tä *_*

    VastaaPoista
  2. tee joulun jälkeen postausta mitä sait joululahjaksi tai muuten kuvapostausta joulun ajalta?? mahtava blogi ♥

    http://laugh-together-another-time.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu vois tehä, kuvien kans pitää kahtoo, et tuleeko niitä ees otettua XD Mut juu.. Ja liityin :)

      Poista
  3. Jos tällee suoraa sanon niin oot aika söpö :D

    VastaaPoista