tiistai 14. tammikuuta 2014

Ei niin hohdokas paluu kouluun


Moi :3

Ei ihan nappiin menny tää loman jälkeinen koulun alotus.. Sunnuntaina kun tulin opistolle huomasin, että nettitikku jäi Kuopioon. Joudun laitteleen huonekalut huonees paikoillee, ku ne oli levitetty, puheaika loppu, pien kina tms. tärkeen ihmisen kaa, ja sit muutamia pienempiä juttuja.. Plus et hammaslääkäri on natsi.
Eilinen meni suhteellisen hyvin, mut sit tänää.. Pari tuntia tuol ulkona pakkasessa farkuilla ja hupparill, koska takki jäi Kuopioon ja talviliikunta päivä.. (Y) Jouduttiin kiertään seittämän rastia ja jokasella niist oli joku tehtävä.. Kyseessä oli siis kilpailu, joka yllätys yllätys viel hävittiin.. Tuon jutun jälkeen, en tuntenu varpaita, sormet kohmeessa ja vitutuskäyrä oli nii korkeella ku voi vaa olla... Nyt sit on kaikki taas suht hyvin..

Sit oon tehny täs muutaman päivän aikana havainnon, että mun menneisyys ( josta voi lukee näistä postauksista: 1. http://crazylittlepikachu.blogspot.fi/2013/06/blog-post.html 2. http://crazylittlepikachu.blogspot.fi/2013/07/yollinen-postaus.html )
Nii ni mun menneisyys tuntuu vielki vaikuttavan moneen asiaan..tai nii ku ei mulla.. Mulla ei nyt oo nii ku mitää.. Mulla on kaikki hyvin, oon onnellinen, mut sit toiset ihmiset, tai nii ku ihmiset jotka pääsee mun lähelle, ni niitä se tuntuu jotenkin haittaavan tai jotain.. en siis sano et niit se haittais, mut siltä se musta tuntuu, ku oon niille kertonu ja reaktio niillä on sanotaanko et sellane mitä ei oottas.. tms. en osaa selittää.. tietenkää en kertoile mun asioista iha jokaselle frendille jne. vaan niille tärkeimmille ja läheisimmille joitten mun mielestä ois siit hyvä tietää.. Mut nii.. Ni ku tuntuu et se haittaa niitä jotenki tai jotain tai sit tulee sellanen tunne, et ne ei usko mua.. et mä vaa puhusin paskaa ja haen huomioo/ sääliä.. mut ku ei se oo nii.. Ihmiset joille sen kerron, on ihmisiä joihin luotan, ihmisiä, joista välitän, ihmisiä joita tarviin, ni miks.. miks mä valehtelisin niille.. varsinkaa jostain nuist asioista mitä on nuis postauksis..? Ja niin.. pelkään puhuu mun menneisyydestä, koska pelkään, et sen kertomalla jollekkin, mä menetän sen ihmisen.. Hankalaa..
Selitin taas sekavsti, mut ei voi mitää.. kunhan saan ajatukset purettua, ni mä oon tyytyväinen..

Mut juu.. Viel ku jaksaisin tän viikon tääl opistolla, ni lauantaina sit pääsen rakkaan vierelle <3 Jussi siis tulee meille :3 Jotain iloista tähän viikkoon :3

Mut juu.. tässä taas kaikki...

See ya <33

2 kommenttia:

  1. oot kyllä vahva jätkä en voi muuta sanoa. ja menneisyys se ei häviä meistä ikinä. sen kanssa joutuu elämään, vaikka unohtaisi kaiken se jää vaistoihin, pitää oppia kääntämään kaikki omalle puolelle ja en tiedä mitä tulin nyt edes höpöttämään mutta kumminkin. se mikä ei sua tapa ei se sua ainakaan tee huonommaksi. muista vaikka kuinka joku sinua satuttaisi vika ei ole sinun.. se ongelma on toisella ihmisellä. ikinä ei ole tarpeeksi hyvää syytä satuttaa toista ei edes viha. pidä elämästä kiinni kynsin ja hampain oot ansainnu olla onnellinen ja uskon että tuut olee elämässäs onnellinen. tämän ikäsenä eletään muutenkin muutoksen aikaa koulut asuminen kaverit suhteet jne jne niin paljon päätöksiä ne luovat myös omaa ahdistustaan ja kaivavat kipeät muistot pintaan mutta usko pois kun elämä menee hieman eteen päin eikä tarvitse koko ajan miettiä mitä seuraavaksi sun olos tulee aika varmasti helpottuu ja oot ansainnu sen! pidä uuuder mukava viikonloppu kultas kanssa ja nauti! ootte sulosia! ja olisin kommentoinut aivan nimellä mutta kun google plus taas toimii.. mutta kuitenkin olen opiston asukki myös. stay strong~

    VastaaPoista