torstai 9. tammikuuta 2014

Hey :3

Moi :)

Loma alkaa pikkuhiljaa loppumaan.. sunnuntaina pitäis meinaan mennä taas opistolle. Muutenki ku pitäis ruveta miettimään, et mitä mä meinaan tehä kympin jälkeen..Ei oo oikeestaa viel suunnitelmia. Ja ens kuulle pitäis löytää työssäoppimis paikka, ja kesätöitäki pitäs katella.. Sit pitäs saada rahaa ja aikaa.. lähinnä pitkää vapaata koulusta, että voisin lähtee Jussin luo :)

Mut nii..

En tiiä.. Oon huomannu, et ajattelen asioita ihan liikaa.. mietin liikaa tulevaisuutta ja kaikkee.. Ja nii.. Vaikka oon yrittänykki et meen ain päivä kerrallaa ja näi mut silti tulee vaa kaikkee.. :D
En tiiä.. :P

Mietin, et voisin tehä taas kysymys postauksen.. Eli siis kysymyksiä tulemaan joko kommenteilla, s.postilla, facessa.. Jos niitä kysymyksiä tulee tarpeeks, ni teen sit sen postauksen ja voisin yrittää saada sen nii, et vastaisin videolla.. Mut katellaa :)

Mitään ei oo tapahtunu, oon vaan ollu kotona viettämäs viimesiä lomapäiviä.. I know.. tylsä elämä ja sitä rataa, mut eihä lomalla kuulukkaa tehä mitää :3

Laitan tuoho kuvia muutamista mun piirtelyistä mitä oon täs loman aikana tehny..

Eipä oikeestaa muuta,.. Kysykää iha mitä vaa ni saan postauksen tehtyä ja nii... olkaa kunnolla.. tai yrittäkää ees :)

See ya <33

       









1 kommentti: