lauantai 1. helmikuuta 2014

Aamun postaus :)

Huomenta :3

Täs aamukahvia juodessa aattelin nyt kirjotella ja laitan niitä kuvia mitä tuli luvattua :D

Mutta niin.. Opistolla oli kyllä melko mielenkiintonen viikko. Sunnuntaina siis muutin, tiistaina oli se messi päivä jollon kierrätettiin niitä oppilaita, ja sit ne muut mielenkiintoset asiat on ollu ihmissuhde asioita.

Ensimmäinen ihmisuhdeasia liittyy yllätys yllätys paskapuheisiin..
Eli olin viime viikolla yhen kaverin kanssa melko paljon, nii ku se kävi mun asunnol kahvil ja kaikkee tällasta perus mitä kaverin kaa tehää, ja sit yks tyyppi luuli, et minä ja se mun kaveri oltais yhessä. No sit se mun kaveri sano sille tyypille et ku minä oon varattu, enkä hirveesti tyttöjen perässä, ja et se mun kaveri ei koske varattuihin. Niin tää tyyppi vaa oli vastannu et " En tiiä ketään ketä se ei ois pettänyt " Tarkotti siis mua.. Ihan vaan tälleen selvenykses nyt täs. En vitussa ole pettäny ketään. Sitä paitsi tää tyyppi ei tiiä ees kenen kaa oon seurustellu nii.. :D Mut nii, siit tää juttu vähä paisu ja olin jo perjantaina valmis kiskasee turpaan sitä. Ja mä en oikeesti lyö ihmisiä, ellei ne lyö mua, enkä lyö myöskään naisia, nii te voitte kuvitella sitä vitutuksen määrää sillo perjantaina, jos olin valmis kiskasee..

No sit tää toinen juttu.. Eli kun oli siis se messi päivä, niin kaks ihmistä tapas sillon ensimmäistä kertaa koskaan. Hirveesti ne ei vissiin siellä jutellu tai mitään, mut vilaukselta suunnillee toisesa sillo näkivät. No sit sen messi päivän jälkee menee 3 päivää, elikkä ollaan perjantaissa, niin näillä tyypeillä lukee facessa et ne on parisuhteessa.. Ja tää mikä nyt on vähä jännä tässä, et ku ne ei tuossa välissä nähny kertaakaan, eikä helvetti kolmessa päivässä tunne toista ihmistä ollenkaan, nii kuinka vitussa sillon alottaa suhteen? No sit tälle toiselle tyypille ( joka ei opistolla oo suosiossa, ja on muutenkin vähän omalaatuinen persoona, näin niin kuin nätisti sanottuna ) ni sille sit meni tyylillä kaikki meiän luokkalaiset jotka sen kaa on jtnki tekemisissä ni jutteleen ja selittämään et tuo ei oo kovin järkevä juttu, eet ku ei tunne jne. Ja sit sille toiselle tyypille kerrottiin vähän millanen tuo toinen on oikeesti irl ja et ku se ei oikeesti tunne sitä ollenkaan. Tätä on tässä silleen nyt vaikee selittää ja teijän ymmärtää, kun ette tunne tätä toista tyyppiä, enkä oikein kehtaa siitä tänne kirjottaakkaan ku ei oo hirveesti hyvää sanottavaa..

No mutta se siitä.. Muuten viime viikko oli ihan okei..

Tiistaina saan tietää pääsekö rakas tuleen meille ens viikonloppuna vai ei. Jos ei nii nähään sit seuraavan kerran vasta joskus maaliskuun lopulla kait, nii sillä ois ihan kiva nähä se viel ennen kun se sit lähtee työharjotteluun sinne pohjoseen.. Hirvee ikävä sitä nyt, nii mitenköhän sit ku se on siel kaukana :o <3

Tälle viikonlopulle ei oo mitään suunnitelmia, oon vaan kotona, siskon poikaystävä on meillä ja mun pitäs käyä kaupas ostamassa ens viikon ruuat, ku nyt ku muutin siel asuntolalla, ni sain jopa sellasen keittiön missä voi oikeetaki ruokaa tehä, eikä tartte mikroruokaa vetää :D

Mut tässä nyt oli viime viikon asioita ja näin.. Saatte tähän loppuun niitä kuvia mitä lupasin :D Rumiahan ne on mut koittakaa kestää :D  Ja laitan myös yhen kuvan kuvistyöstä minkä tein :D

Facebook: https://www.facebook.com/christian.matilainen.1
Ask.fm: http://ask.fm/ChristianMatilainen
Twitter: https://twitter.com/crazypikachuu
Tumblr: http://chrisu97.tumblr.com/

See ya <33


       









3 kommenttia:

  1. Heipsan. Hyvä postaus mut jäin pohtii millä perusteella sä voit sanoo toisesta ettei se oo suosiossa ja kirjottaa sen kaikkien nähtäväks? Eiks toi niinku mee kiusauksen puolelle.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Millä perusteella en? Se on mun mielipide ja mun mielestä se ei oo suosiossa ja se ihminen on itse omilla teoillaan ja sanoillaan sen aiheuttanut, että se ei ole suosiossa. Ja ei täs nyt mitään kiusaamista oo, nimiä en oo maininnut ja kyse on mielipiteestä.

      Poista
  2. Hieno toi sun työ!:)
    ps. Haastoin sut c:

    ninjanblogiii.blogspot.fi

    VastaaPoista